Результати моніторингу якості освіти в дошкільному підрозділі

Результати моніторингу якості освіти в дошкільному підрозділі ЗГ №111


Освітня програма: "Дитина".

Кількість груп - 3, кількість вихованців - 44

Проєктна кількість місць (потужність) - 75

Фактична кількість дітей, які відвідують заклад - 44

Група"Капітошка" 3 рік життя

Група "Бджілки" 4 та 5 рік життя

Група "Зірочки" 5 та 6 рік життя

Наявні місця у дошкільному підрозділі.

Мова навчання - українська 

Кількість педагогічного персоналу - 6

Вихователі - 4

Практичний психолог - 1

Заступник директора дошкільного підрозділу - 1

Музичний керівник - 1

Кількість технічного персоналу - 9

Вакантні посади - завідувач господарством 0,5 ст.

Гурток "Інтелектуальна мозаїка"

Гурток "Інтелектуальна мозаїка".

Керівник гуртка Зайцева В.В.

Групи "Бджілки" та "Зірочки" за графіком груп

Всі вікові групи проводять синхронні (онлайн) заняття використовуючи платформу GSuite for Education.

В асинхронному режимі (запис відео) проводяться інші види освітньої діяльності з використанням онлайн-платформ: Google Classroom.

Комунікація з батьками проводиться через Viber, Telegram, Google Classroom (вікові групи), групу ЗГ111 у Facebook.

Проведення моніторингу з дітьми — Google Forms.

Проведення анкетування педагогів/батьків — Google Forms.

ШАНОВНІ БАТЬКИ! 

Для всебічного розвитку наших вихованців та повного охоплення освітнім процесом на період воєнного стану, кожна група створила власну освітню сторінку на платформі Classroom. На цих сторінках розміщуються матеріали для роботи з дітьми в дистанційному форматі.

ЕЛЕКТРОННА ПЛАТФОРМА GOOGLE CLASSROOM

(за кодом для входу на курс звертайтесь до наших педагогів)

Впровадження інклюзивної форми навчання та виховання в закладі дошкільної освіти - це крок назустріч дитині, це нові підходи до навчання дітей з ООП: не дитина повинна підлаштовуватися під загальну систему навчання і виховання, а саму систему слід спрямовувати на задоволення потреб та інтересів кожної окремої дитини. Освітній інклюзивний простір має бути доступним для таких дітей, адже право на рівний доступ до якісної освіти за місцем проживання  – це право всіх дітей. Концепція інклюзивної освіти відображає одну з головних демократичних ідей – усі діти є цінними й активними членами суспільства. 

Умови доступності для дітей з особливими освітніми потребами:

В дошкільному підрозділі частково створені сприятливі умови для навчання дітей з особливими освітніми потребами, а саме:

Усі основні приміщення закладу мають природне освітлення. Світло на робочі місця падає ліворуч.

При оздоблені навчальних приміщень враховано такі вимоги:

Розташування меблів і обладнання, декоративних рослин сприяє максимальному використанню денного світла і рівномірному освітленню приміщень. З вересня по травень у приміщеннях рівень освітлення підвищується за допомогою штучного освітлення.

У закладі дотримується повітряно–тепловий режим. Приміщення  обладнані системами центрального опалення та вентиляції, що забезпечують сприятливі мікрокліматичні умови внутрішнього середовища. Чистота повітря у закладі забезпечується регулярністю вологого прибирання, використанням всіх видів провітрювання (наскрізне, кутове, однобічне).

Навчальні меблі класних кімнат відповідають віковим та морфофункціональним особливостям дітей, враховується специфіка освітнього процесу.

Шкільна та пришкільна території підтримуються в належному стані.

Територія, будівлі, приміщення належно художньо-естетично оформлені.

Учням можуть надаватися психолого–педагогічні та корекційно–розвиткові  послуги (у навчальному закладі працюють соціальний педагог і практичний психолог.)