Search this site
Embedded Files
Skip to main content
Skip to navigation
ЗГ №111
Головна
Змішане навчання
Новини
Міжнародні проєкти та участь у освітніх подіях
Робота ЗГ №111 в умовах воєнного стану в Україні
Протидія корупції
Цифрова безпека закладу освіти
Медіаграмотність
Педагогам
Учням
Батькам
Зарахування до 1 класу
Дії учасників освітнього процесу в разі надзвичайних ситуацій
Форми здобуття освіти
Нова українська школа
Безбар’єрність
Прозорість та відкритість діяльності закладу
Нормативно - правове забезпечення діяльності закладу
Створення умов для функціонування та розвитку закладу
Результативність діяльності
Фінансування
Академічна доброчесність
Комісія з академічної доброчесності
Тиждень академічної доброчесності
Поради і рекомендації
Антикорупційні інструменти, розроблені проектом USAID_ВзаємоДія
Адміністрація
Дошкільний підрозділ
Атестація
Освітні втрати та шляхи їх компенсації
Харчування
Безпека та охорона здоров'я
Охорона здоров'я
Вакцинація рятує життя
Протидія булінгу
COVID-19
Безпека в Інтернеті
Охорона праці
Безпека дорожнього руху
Протидія скоєнню терористичних проявів
Батькам
Енергозбереження
Профорієнтація
Нормативні документи
Організація роботи
Учням і батькам
Вчителям. Класним керівникам.
Учням
Шкільна бібліотека
Трансформація освітньої системи району
Виховна робота
Нормативна база
Протидія булінгу
Методична робота
Професійні спільноти ЗГ №111
Інтерактивний розвиток творчого вихователя
Інтерактивна школа творчого педагога НУШ
Педагогічна вітальня сучасного класного керівника
Творча майстерня асистента вчителя
Інклюзивне навчання
Інклюзія і дистанційне навчання
Оздоровлення учнів
Організація освітнього процесу з використанням дистанційних технологій
Розклад дистанційних уроків
Нормативні документи
Інструкції
Дистанційне навчання для дітей з ООП
Сторінка психолога
Євроатлантична інтеграція України
Національна стратегія розвитку громадянського суспільства в Україні
Зворотній зв'язок
ЗГ №111
Комісія
з академічної доброчесності
20240226_112050.pdf
20240226_112714.pdf
20240227_124659.pdf
Report abuse
Page details
Page updated
Report abuse