Дистанційне навчання
Шановні учасники освітнього процесу!
На підставі рішення педради від 21.08.2023 (протокол №1), навчальний рік в Запорізькій гімназії №111 відбувається в дистанційному форматі з використанням дистанційних технологій.
Як діяти під час онлайн уроків, якщо вмикається сигнал тривоги
Наказом МОЗ від 01.08.2022 р. №1371 внесено зміни до санітарного регламенту МОЗ для шкіл.
У змінах зазначено, що в умовах воєнного стану, для учнів, які перебуваючи за кордоном здобувають освіту у другу зміну, початок занять повинен бути не пізніше 16:00 години.
В умовах воєнного стану, для учнів 1-4 класів, які здобувають освіту перебуваючи за кордоном, допускається організація дистанційної форми навчання у другу зміну.
В умовах воєнного стану, надзвичайної ситуації іншого характеру безперервна тривалість навчальних занять при організації дистанційного навчання у синхронному форматі не повинна перевищувати для учнів:
• 1-2 класів - 2 навчальних занять по 30 хвилин або 3 - по 20 хвилин;
• 3-4 класів - 2 навчальних занять по 45 хвилин або 3 - по 30 хвилин, або 4 - по 20 хвилин;
• 5-6 класів - 2 навчальних занять по 45 хвилин або 3 - по 35 хвилин, або 4 - по 25 хвилин;
• 7-9 класів - 2 навчальних занять по 45 хвилин або 3 - по 40 хвилин, або 4 - по 30 хвилин, або 5 - по 25 хвилин;
• 10-11 класів - 3 навчальних занять по 45 хвилин або 4 - по 35 хвилин, або 5 - по 30 хвилин, або 6 - по 25 хвилин.
ПРИ ДИСТАНЦІЙНОМУ ТА ЗМІШАНОМУ НАВЧАННІ, ВИНИКАЄ БАГАТО ЗАПИТАНЬ ТА СКЛАДНОЩІВ.
** ПРИ ВИКОНАННІ ЗАВДАННЯ ВИ МОЖЕТЕ ПЕРЕГЛЯДАТИ ЙОГО, ДАВАТИ ВІДПОВІДІ, ДОДАВАТИ ЗОБРАЖЕННЯ ДО ВІДПОВІДІ, ПОЗНАЧАТИ ЗАВДАННЯ ВИКОНАНИМ. ІНСТРУКЦІЯ ДОДАВАННЯ ЗОБРАЖЕННЯ.
ВАЖЛИВО!!!
ДЛЯ ТОГО, ЩОБ ПОБАЧИТИ ПОМИЛКИ В СВОЇЙ РОБОТІ, ЯКІ ВАМ ВКАЗАЛИ ВЧИТЕЛІ ПРИ ПЕРЕВІРЦІ, ПОТРІБНО:
1. ВІДКРИТИ ВКЛАДКУ «ЗАВДАННЯ»;
2. ЗНАЙТИ ЗАВДАННЯ, ЯКЕ ЦІКАВИТЬ (ЯКЩО ВОНО ВЖЕ ОЦІНЕНЕ, АБО ДО НЬОГО ВИ ОТРИМАЛИ КОМЕНТАР);
3. В ЧАСТИНІ ВІКНА «ВАША РОБОТА» ОБИРАЄМО ВКЛАДЕНЕ ТАМ ФОТО;
4. ПІСЛЯ ТОГО, ЯК ФОТО ВАШОГО ЗАВДАННЯ ВІДКРИЄТЬСЯ, ОБИРАЄМО ВГОРІ «ІНШІ ДІЇ» (ТРИ ВЕРТИКАЛЬНІ КРАПКИ) ТА ОБИРАЄМО ПУНКТ «ВІДКРИТИ В НОВОМУ ВІКНІ»
НА ФОТО БУДУТЬ ВІДОБРАЖАТИСЯ ВИПРАВЛЕННЯ ТА ВКАЗІВКИ (КОМЕНТАРІ) ВЧИТЕЛЯ
** ЯК ЗАВАНТАЖИТИ ІНШЕ ЗАВДАННЯ ЗАМІСТЬ ПОМИЛКОВОГО ТА ПЕРЕГЛЯНУТИ КОМЕНТАРІ ВЧИТЕЛЯ В САМОМУ ЗАВДАННІ ТА ВИПРАВЛЕННЯ. ВІДЕО
ПИТАННЯ ВІД УЧНІВ ТА БАТЬКІВ:
ПИТАННЯ: ВИБАЧТЕ, АЛЕ Я НЕ ТЕ ФОТО ЗАВАНТАЖИЛА І ТІЛЬКИ ЗАРАЗ ПОБАЧИЛА… ЩО ЗРОБИТИ?
ВІДПОВІДЬ: ВІДКРИЙТЕ ЗАВДАННЯ І ОБЕРІТЬ «СКАСУВАТИ НАДСИЛАННЯ», ПОТІМ ВІДПРАВТЕ ВІРНІ ФОТО
ПИТАННЯ: ЯКЩО РОБОТА ВЖЕ ЗДАНА. УЧЕНЬ ПОБАЧИВ, ЩО НЕ ВСЕ ВИКОНАВ.ЧИ МОЖЕ ДО ЦІЄЇ РОБОТИ УЧЕНЬ ПОТІМ ДОДАТИ ЩЕ ФАЙЛ.
ВІДПОВІДЬ: ВІДКРИЙТЕ ЗАВДАННЯ І ОБЕРІТЬ «СКАСУВАТИ НАДСИЛАННЯ», ПОТІМ ДОДАТИ ЩЕ ФАЙЛИ ТА ВІДПРАВИТИ.
ПОРАДИ ПСИХОЛОГА:
Дистанційне навчання: як вчитись за комп’ютером, щоб не зіпсувати зір.
Як уникнути цифрового напруження очей:
Слідуйте правилу 20-20: кожні 20 хвилин дивитися в далечінь упродовж 20 секунд. Можна додати ще одну 20-ти секундну вправу – хай дитина знайде за вікном 20 дерев/пташок/машин. Встановіть таймер для нагадування, як часто їй варто дивитися в далечінь.
Чергуйте читання електронної книги з друкованою.
Після онлайн-уроку чи перегляду відеоуроку варто дивитися у вікно впродовж 20 секунд.
Зробіть у книжках закладки з певною періодичністю для того, щоб вони нагадували дітям, що час зробити перерву і подивитися у вікно. В електронній книзі скористуйтеся функцією “закладки” для того ж ефекту.
Уникайте використання екранів зовні або коли на них потрапляють прямі сонячні промені. Відблиски на екрані можуть викликати серйозну напругу для очей.
Відрегулюйте яскравість та контрастність екрану до комфортного рівня.
Заохочуйте дитину сидіти з прямою спиною. Неправильна постава може сприяти напрузі м’язів шиї та очей і призводити до головного болю.
Введіть правило тримати цифрові носії на відстані від 45 до 60 сантиметрів від очей.
Згадуйте про необхідність моргати перед екраном.