Дошкільний підрозділ

Метою створення електронного реєстру є зниження корупції в дошкільних закладах. 

Питанням щодо розроблення та  впровадження  програми електронної  реєстрації  дітей  займаються місцеві органи управління освітою.

Щоб записатись в електронну чергу до дитячого садка батька, необхідно:

ПОКРОКОВА ІНСТРУКЦІЯ: ЯК ЗАПИСАТИ ДИТИНУ ДО ДИТЯЧОГО САДОЧКА 

1. Обрати дитячий садок.

2. Відвідати заклад і дізнатись у директора про наявність вільних місць, а також про порядок зарахування дітей.

3. Для прийому до закладу дошкільної освіти загального розвитку надати в дитячий садок:

Для  прийому дітей до спеціального закладу дошкільної освіти (групи), а також для прийому дітей з особливими освітніми потребами в інклюзивні групи, необхідно додатково надати:

4. Для прийому дітей, батьки яких відмовляються від щеплень, необхідно надати медичну довідку встановленого зразка з висновком лікарсько-консультативної комісії, у якому зазначено, що дитина може відвідувати заклад дошкільної освіти. За наявності довідки керівник зобов’язаний прийняти дитину до садочка. 

Питання про відвідування закладу дошкільної освіти дітьми, батьки яких відмовляються від щеплень, вирішується лікарсько-консультативною комісією, згідно з наказом Міністерства охорони здоров’я України від 29.11.2002  № 434 та затвердженого цим наказом примірного «Положення про підготовку дітей на педіатричній дільниці до відвідування дошкільного та шкільного загальноосвітнього навчального закладу».

5. Прийом до дитячого садочка здійснюється керівником  протягом  календарного  року на підставі наданих документів.

6. Під час прийому дитини до закладу дошкільної освіти керівник зобов'язаний   ознайомити   батьків  або  осіб,  що  їх замінюють, із статутом дошкільного закладу, іншими документами, що регламентують його діяльність.


ШАНОВНІ БАТЬКИ!

З урахуванням реалій сьогодення та дії правового режиму воєнного стану в Україні, питання щодо створення безпечного, комфортного середовища для всіх учасників освітнього процесу і підвищення якості освітньої діяльності колектив дошкільного підрозділу ЗГ № 111 ЗМР продовжує надавати дітям освітні послуги організовуючі освітній процес з використанням елементів дистанційного навчання.

На педагогічній раді педагогічним колективом схвалено використання електронних платформ, онлайн сервісів та інструментів, відповідно Державних стандартів освіти, задля забезпечення ефективній комунікації з усіма учасниками освітнього процесу.

Відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 24.06.2022 № 711 «Про початок навчального року під час дії правового режиму воєнного стану в Україні», листа МОН  України  від 27.07.2022  № 1/8504-22 «Про окремі питання діяльності закладів дошкільної освіти у 2022/2023 навчальному році», наказу Департаменту освіти і науки Запорізької міської ради від 27.07.2022 №213р «Про організацію 2022/2023 навчального року в комунальних закладах освіти міста Запоріжжя в умовах воєнного стану»,листа Департаменту освіти і науки Запорізької обласної адміністрації від 07.07.2023 № 02.1- 116/709 «Про підготовку закладів освіти до нового 2023-2024 навчального року та опалювального сезону», наказу Департаменту освіти і науки Запорізької міської ради від 17.07.2023 №202р «Про організацію 2023/2024 навчального року в комунальних закладах освіти міста Запоріжжя в умовах воєнного стану», з урахуванням  «Методичних рекомендацій МОН щодо організації освітнього процесу в умовах воєнного стану та надзвичайної ситуації»,  листа від 02.04.2022 №1/3845-22 «План дій вихователя закладу дошкільної освіти у випадку надзвичайної ситуації», листа від 20.06.2023 №1.8820-23 «Про організацію безпечного простору в закладах дошкільної освіти та обладнання укриттів » , згідно з рішенням педагогічної ради ЗГ№111 від 31.08.2023 (протокол № 1) з 01 вересня 2023 року освітній процес у ЗГ №111 організовується  з використанням технологій дистанційного навчання до поліпшення безпекової ситуації на території міста.


Організація освітнього процесу в дошкільному підрозділі  

Запорізької гімназії №111 Запорізької міської ради з 01.09.2023 року

1.Освітній процес  групах дошкільного підрозділу організовано з використанням елементів дистанційного навчання.

2.Навчальні заняття проводяться за затвердженою мережею занять  на 2023-2024 н.р. 

3.Навчальні заняття проходять: 

- у синхронному режимі – за участю педагогів, батьків, дітей; 

- в асинхронному режимі – за участю батьків та дітей. 

4.Педагогічні працівники самостійно визначають режим (синхронний або асинхронний) проведення занять. При цьому  1-2 заняття  організовуються в синхронному режимі (решта занять організовується в асинхронному режимі). 

5. Розподіл кількості  занять здійснюється відповідно до Гранично допустимого навчального навантаження на дитину у дошкільних навчальних закладах (лист МОН від 20.04.2015 № 446).

6.Відповідно до Санітарного регламенту для дошкільних навчальних закладів, затвердженого наказом МОЗ України від 24.03.2016 № 234, розділу XIІ. Вимоги до розпорядку дня і навчання, організації життєдіяльності, рухової активності дітей, тривалість онлайн-занять з безперервним користуванням ТЗН (телефони, комп'ютери, телевізори, ноутбуки) повинна бути: - для дітей 4-5 р.ж. – 10 хв, - для 6 р.ж – 15 хв.

ВІТАЄМО ВАС ЛЮБІ ХЛОПЧИКИ,  ДІВЧАТКА ТА ШАНОВНІ БАТЬКИ! 

МИ РАДІ ВІТАТИ ВАС НА СТОРІНЦІ СТВОРЕНІЙ

ДЛЯ ПРОВЕДЕННЯ З ДІТЬМИ ДИСТАНЦІЙНОЇ РОБОТИ!

Освітня програма: "Дитина".

Кількість груп - 3, кількість вихованців - 44

Проєктна кількість місць (потужність) - 75

Фактична кількість дітей, які відвідують заклад - 44

Група"Капітошка" 3 рік життя

Група "Бджілки" 4 та 5 рік життя

Група "Зірочки" 5 та 6 рік життя

Наявні місця у дошкільному підрозділі.

Мова навчання - українська 

Кількість педагогічного персоналу - 6

Вихователі - 4

Практичний психолог - 1

Заступник директора дошкільного підрозділу - 1

Музичний керівник - 1

Кількість технічного персоналу - 9

Вакантні посади - завідувач господарством 0,5 ст.

Гурток "Інтелектуальна мозаїка"

Гурток "Інтелектуальна мозаїка".

Керівник гуртка Зайцева В.В.

Групи "Бджілки" та "Зірочки" за графіком груп

Всі вікові групи проводять синхронні (онлайн) заняття використовуючи платформу GSuite for Education.

В асинхронному режимі (запис відео) проводяться інші види освітньої діяльності з використанням онлайн-платформ: Google Classroom.

Комунікація з батьками проводиться через Viber, Telegram, Google Classroom (вікові групи), групу ЗГ111 у Facebook.

Проведення моніторингу з дітьми — Google Forms.

Проведення анкетування педагогів/батьків — Google Forms.

ШАНОВНІ БАТЬКИ! 

Для всебічного розвитку наших вихованців та повного охоплення освітнім процесом на період воєнного стану, кожна група створила власну освітню сторінку на платформі Classroom. На цих сторінках розміщуються матеріали для роботи з дітьми в дистанційному форматі.

ЕЛЕКТРОННА ПЛАТФОРМА GOOGLE CLASSROOM

(за кодом для входу на курс звертайтесь до наших педагогів)

ШАНОВНІ БАТЬКИ ТА ПЕДАГОГИ!

Також пропонуємо Вам корисні посилання на сайти, які допоможуть Вам у вихованні,

розвитку та навчанні Ваших малюків.

 

 "Теремок"      http://www.teremoc.ru/index.php
Тут ви завжди будете бажаними гостями. Разом з дитиною ви будете вчитися, грати в ігри, дивитися мультфільми, розгадувати загадки та ребуси.

  "Сонечко"      http://www.solnet.ee/
Щоденний пізнавально-розважальний портал для дітей, батьків та педагогів. Конкурси та вікторини, віртуальна школа для малят, ігри і мультфільми, методики раннього навчання, консультації дитячих фахівців.

 

  "BabyRoom"    http://www.babyroom.narod.ru/index.html
Картинки, презентації, потішки, ручні вироби, колискові, дидактичні ігри за інноваційними технологіями тощо.

   «Все для дитячого садка»   http://www.moi-detsad.ru/
Консультації для вихователів, методичні розробки, заняття з дітьми, документація в дитячому саду тощо.

 

Форум Логопед.org http://logoped.org/?key=bbs       
Тут Ви можете задати питання, пов'язані з розвитком мови, отримати
консультацію у логопеда, дефектолога, невропатолога, психолога.

 «Кіндергеній» http://kindergenii.ru/

Веселі посібники для навчання та розвитку.   

«Все для розвитку дітей»  http://viki.rdf.ru/      

Дитячі електронні книги та презентації на різноманітні теми для дітей 

шкільного та дошкільного віку.

 

  «Все для розвитку дітей»          

http://www.mirknig.com/knigi/deti/1181236939-strana-blokov-i-palochek-dlya-detej-4-7-let.html      

   Розвиваючі посібники для дітей.

  «Дитячий світ»         http://www.detskiy-mir.net/                                      

Популярні статті для батьків та вихователів, дитчі ігри, ребуси, кросворди та веселі онлайн-розфарбовки.

  «Весела абетка»  http://abetka.ukrlife.org/bezpeka1.htm 
​Велика кількість художнього матеріалу: потішки, загадки, скоромовки, а також  on-line ігри.


Група "Капітошка"

Група "Сонечко"

Група "Бджілки"

Група "Зірочки"

Спортивна зала

Музична зала

Майданчик для прогулянок

Впровадження інклюзивної форми навчання та виховання в закладі дошкільної освіти - це крок назустріч дитині, це нові підходи до навчання дітей з ООП: не дитина повинна підлаштовуватися під загальну систему навчання і виховання, а саму систему слід спрямовувати на задоволення потреб та інтересів кожної окремої дитини. Освітній інклюзивний простір має бути доступним для таких дітей, адже право на рівний доступ до якісної освіти за місцем проживання  – це право всіх дітей. Концепція інклюзивної освіти відображає одну з головних демократичних ідей – усі діти є цінними й активними членами суспільства. 

Умови доступності для дітей з особливими освітніми потребами:

В дошкільному підрозділі частково створені сприятливі умови для навчання дітей з особливими освітніми потребами, а саме:

Усі основні приміщення закладу мають природне освітлення. Світло на робочі місця падає ліворуч.

При оздоблені навчальних приміщень враховано такі вимоги:

Розташування меблів і обладнання, декоративних рослин сприяє максимальному використанню денного світла і рівномірному освітленню приміщень. З вересня по травень у приміщеннях рівень освітлення підвищується за допомогою штучного освітлення.

У закладі дотримується повітряно–тепловий режим. Приміщення  обладнані системами центрального опалення та вентиляції, що забезпечують сприятливі мікрокліматичні умови внутрішнього середовища. Чистота повітря у закладі забезпечується регулярністю вологого прибирання, використанням всіх видів провітрювання (наскрізне, кутове, однобічне).

Навчальні меблі класних кімнат відповідають віковим та морфофункціональним особливостям дітей, враховується специфіка освітнього процесу.

Шкільна та пришкільна території підтримуються в належному стані.

Територія, будівлі, приміщення належно художньо-естетично оформлені.

Учням можуть надаватися психолого–педагогічні та корекційно–розвиткові  послуги (у навчальному закладі працюють соціальний педагог і практичний психолог.)