Всі вікові групи проводять синхронні (онлайн) заняття використовуючи платформу GSuite for Education.
В асинхронному режимі (запис відео) проводяться інші види освітньої діяльності з використанням онлайн-платформ: Google Classroom.
Комунікація з батьками проводиться через Viber, Telegram, Google Classroom (вікові групи), групу ЗГ111 у Facebook.
Проведення моніторингу з дітьми — Google Forms.
Проведення анкетування педагогів/батьків — Google Forms.
Рекомендації щодо організації діяльності закладів дошкільної освіти в літній період в умовах воєнного стану.
ПЛАН РОБОТИ ПСИХОЛОГІЧНОЇ СЛУЖБИ НА ЛІТНІЙ ПЕРІОД
Метою створення електронного реєстру є зниження корупції в дошкільних закладах.
Питанням щодо розроблення та впровадження програми електронної реєстрації дітей займаються місцеві органи управління освітою.
Щоб записатись в електронну чергу до дитячого садка батька, необхідно:
зареєструватись на сайті, створений місцевим органом управління освітою (https://reg.isuo.org/preschools);
обрати дошкільний заклад;
у заявці на чергу вказати: ім’я та прізвище дитини, дату народження, серію та номер свідоцтва про народження, контактний телефон одного з батьків, бажаний дитячий садок і натиснути "Подати заявку";
перевірити, що заявку зареєстровано: якщо реєстрація успішна – встановлюється статус "Зареєстровано в черзі";
відслідковувати статус заявки: якщо є вільні місця, то статус реєстрації зміниться на "Є можливість зарахування" (повідомлення про це буде на електронну адресу), і буде запропоновано місце в обраному садочку;
подати необхідні документи для вступу в термін, встановлений місцевими органами виконавчої влади і органами місцевого самоврядування. В іншому разі черга автоматично скасовується.
1. Обрати дитячий садок.
2. Відвідати заклад і дізнатись у директора про наявність вільних місць, а також про порядок зарахування дітей.
3. Для прийому до закладу дошкільної освіти загального розвитку надати в дитячий садок:
заяву батьків або осіб, які їх замінюють;
медичну довідку про стан здоров'я дитини з висновком лікаря, що дитина може відвідувати заклад дошкільної освіти;
свідоцтво про народження.
Для прийому дітей до спеціального закладу дошкільної освіти (групи), а також для прийому дітей з особливими освітніми потребами в інклюзивні групи, необхідно додатково надати:
висновок психолого-медико-педагогічної консультації або інклюзивно-ресурсного центру;
направлення місцевого органу управління освітою;
індивідуальну програму реабілітації для дітей з інвалідністю.
4. Для прийому дітей, батьки яких відмовляються від щеплень, необхідно надати медичну довідку встановленого зразка з висновком лікарсько-консультативної комісії, у якому зазначено, що дитина може відвідувати заклад дошкільної освіти. За наявності довідки керівник зобов’язаний прийняти дитину до садочка.
Питання про відвідування закладу дошкільної освіти дітьми, батьки яких відмовляються від щеплень, вирішується лікарсько-консультативною комісією, згідно з наказом Міністерства охорони здоров’я України від 29.11.2002 № 434 та затвердженого цим наказом примірного «Положення про підготовку дітей на педіатричній дільниці до відвідування дошкільного та шкільного загальноосвітнього навчального закладу».
5. Прийом до дитячого садочка здійснюється керівником протягом календарного року на підставі наданих документів.
6. Під час прийому дитини до закладу дошкільної освіти керівник зобов'язаний ознайомити батьків або осіб, що їх замінюють, із статутом дошкільного закладу, іншими документами, що регламентують його діяльність.
ВІТАЄМО ВАС ЛЮБІ ХЛОПЧИКИ, ДІВЧАТКА ТА ШАНОВНІ БАТЬКИ!
МИ РАДІ ВІТАТИ ВАС НА СТОРІНЦІ СТВОРЕНІЙ
ДЛЯ ПРОВЕДЕННЯ З ДІТЬМИ ДИСТАНЦІЙНОЇ РОБОТИ!
Гурток "Інтелектуальна мозаїка".
Керівник гуртка Зайцева В.В.
Групи "Бджілки" та "Зірочки" за графіком груп
ШАНОВНІ БАТЬКИ!
Для всебічного розвитку наших вихованців та повного охоплення освітнім процесом на період воєнного стану, кожна група створила власну освітню сторінку на платформі Classroom. На цих сторінках розміщуються матеріали для роботи з дітьми в дистанційному форматі.
ЕЛЕКТРОННА ПЛАТФОРМА GOOGLE CLASSROOM
(за кодом для входу на курс звертайтесь до наших педагогів)
Група "Капітошка"
Група "Бджілки"
Група "Зірочки"
Спортивна зала
Музична зала
Майданчик для прогулянок
Впровадження інклюзивної форми навчання та виховання в закладі дошкільної освіти - це крок назустріч дитині, це нові підходи до навчання дітей з ООП: не дитина повинна підлаштовуватися під загальну систему навчання і виховання, а саму систему слід спрямовувати на задоволення потреб та інтересів кожної окремої дитини. Освітній інклюзивний простір має бути доступним для таких дітей, адже право на рівний доступ до якісної освіти за місцем проживання – це право всіх дітей. Концепція інклюзивної освіти відображає одну з головних демократичних ідей – усі діти є цінними й активними членами суспільства.
В дошкільному підрозділі частково створені сприятливі умови для навчання дітей з особливими освітніми потребами, а саме:
заклад повністю забезпечений необхідними навчальними площами;
будівлі закладу, де перебувають вихованці, об’єднані зручними переходами;
східці для організації безпечного переміщення дітей обладнані поручнями;
планується поточний ремонт класних кімнат.
Усі основні приміщення закладу мають природне освітлення. Світло на робочі місця падає ліворуч.
При оздоблені навчальних приміщень враховано такі вимоги:
стіни світлих тонів;
меблі, парти – кольору натурального дерева;
стелі, віконні рами – білі.
Розташування меблів і обладнання, декоративних рослин сприяє максимальному використанню денного світла і рівномірному освітленню приміщень. З вересня по травень у приміщеннях рівень освітлення підвищується за допомогою штучного освітлення.
У закладі дотримується повітряно–тепловий режим. Приміщення обладнані системами центрального опалення та вентиляції, що забезпечують сприятливі мікрокліматичні умови внутрішнього середовища. Чистота повітря у закладі забезпечується регулярністю вологого прибирання, використанням всіх видів провітрювання (наскрізне, кутове, однобічне).
Навчальні меблі класних кімнат відповідають віковим та морфофункціональним особливостям дітей, враховується специфіка освітнього процесу.
Шкільна та пришкільна території підтримуються в належному стані.
Територія, будівлі, приміщення належно художньо-естетично оформлені.
Учням можуть надаватися психолого–педагогічні та корекційно–розвиткові послуги (у навчальному закладі працюють соціальний педагог і практичний психолог.)